Merita sa citesti "Titi Smeureac/ Ciobanul freelancer"?

Parintele cu 60 de copii

Datorita colegei mele, Ioana Harvat, am descoperit o poveste tulburatoare, care ne arata cum Biserica, prin slujitorii ei, se poate implica cu adevarat in viata comunitatilor.
Povestea se desfasoara in Parohia Lada, din Protopopiatul Videle, Episcopia Alexandriei şi Teleormanului, din comuna Tătărăştii de Jos.


Asa cum mentioneaza siteul ziarullumina.ro, Preotul  Florin Danu şi-a asumat rolul de a ţine satul viu, iar prin cei 60 de copii de care se ocupă preotul, de a-i îndrepta, cu speranţă şi optimism, privirea spre viitor.
Asa  cum aflam tot de pe siteul mai sus mentionat, sărăcia, alcoolismul, violenţa domestică, rătăcirea spirituală, regresul profund al educaţiei, au transformat Satul Lada  intr-un adevarat pustiu.
Puteti ci povestea Preotului Florin Danu si pe pagina de Facebook, ASOCIATIA MANA CEREASCA.

In saptamana urmatoare, colega mea va merge acolo, ca sa raspunda scrisorilor primite de la acesti copiii, incercand sa-i ajute sa poata incepe scoala.
O astfel de scrisoare o puteti citi in fotografia de mai jos:

Eu am ales sa contribui la efortul colegei mele.
Daca doriti, puteti sa o faceti si voi, in mod direct, prin contactarea Asociatiei Mana Cereasca.

Gata, am plecat la cumparaturi. Probabil ca o sa le fac online.
Puteti si voi sa incercati aceasta metoda, printr-un simplu Click aici:

- Back to School - de la eMAG

- GRADINITA SI SCOALA- de la Nichiduta

Nu uitati: faptele bune vor fi rasplatite intotdeauna.









Comentarii