Merita sa citesti "Titi Smeureac/ Ciobanul freelancer"?

Poemul vietii mele

Fotografia mea
Zilele trecute v-am invitat sa faceti un mic test si sa va cunoasteti mai bine felul de a fi .Eu am obtinut un raspuns (foarte dragut,zic eu-vorba lui Emerich Ienei ) ,pe care il postez mai jos ::

"Sunt inteligenta,calmul,bunul simt"

Sunt inteligenta,calmul,bunul simt
Ma preocupa tot ce e nou
Aud clipocitul apei de izvor
Vad de la munte
Vreau sa reusesc pe cont propriu
Sunt inteligenta,calmul,bunul simt

Imi doresc sa scriu
Simt efemere
Ating scopurile
Ma ingrijoreaza schimbarea climei
Sufar pentru tara mea
Sunt inteligenta,calmul,bunul simt

Inteleg ca visele se pot implini
Spun ca pot fi fericit
Visez la libertatea de actiune
Incerc sa fiu la curent cu evolutia
Sper in adevar
Sunt inteligenta,calmul,bunul simt

Acesta este poemul vietii mele astazi 25 iulie 2012

Comentarii